Asiakas: Netin Turva

19.5.2025

Kun yhteistyö alkaa alusta, syntyy jotain enemmän kuin yksittäinen projekti.

Netin Turva on suomalainen kyberturvallisuuden asiantuntijayritys, joka auttaa pysäyttämään identiteettivarkauksia ja suojautumaan niiden vahingoilta.

Yrityksen missiona on tehdä tietoturvasta helposti ymmärrettävää ja arjessa toimivaa.

“Yhteistyö Aatun kanssa on ollut kokonaisvaltaista. Olemme saaneet apua koko digiliiketoiminnan kehittämiseen laaja-alaisesti”, Netin Turvan toinen perustaja Janne Ukkonen tiivistää.

Asiakastarinan sisältö.

    Digiliiketoiminnan kumppanuus ruokkii tuloksia

    Ensimmäisenä etappina toteutettiin laaja verkkosivusto- ja verkkokauppaprojekti.

    Samalla rakennettiin tekninen ja visuaalinen pohja brändille yhdessä useamman hengen tiimin kanssa.

    Tämä pohja perustuu syvälliseen liiketoiminta- ja brändistrategiatyöhön.

    Sivusto- ja brändi-uudistuksen jälkeen työ jatkui heti markkinointistrategian parissa.

    Sukellettiin syvälle mm. markkinan nykytilaan, tavoitteisiin ja teknisiin mahdollisuuksiin, joiden pohjalta määritettiin erottautumistekijät, kilpailuedut ja arvolupaus.

    Kaiken tämän jatkumona tuotettiin käytännönläheinen toimenpidesuunnitelma, jalkautettiin kampanjat ja rakennettiin sisällöt eri kanaviin.

    Tekeminen on ollut tiivistä ja tuloslähtöistä, mutta myös ihmistä kuuntelevaa:

    “Ollaan saatu aikaan massiivisia asioita. Digiverstas on jättänyt laadukkaan digimarkkinoinnin perimän jälkeensä. On ollut ilo painaa yhdessä duunia!”

    Konkreettisia toimenpiteitä kasvun ajurina

    Yhteistyön varrella Netin Turva on saanut muun muassa:

    • Uuden verkkosivuston
    • Toimivan verkkokaupan
    • Kirkastetun brändin
    • Jatkuvaa verkkosivustosisällön tuotantoa asiantuntija-artikkelien muodossa
    • Hakukoneoptimointia (SEO)
    • Konversio-optimointi (CRO)
    • Sähköpostimarkkinoinnin automaation kehittämistä ja jatkuvaa asiakasviestintää
    • Google Ads- ja Meta-mainontaa
    • Kampanjasuunnittelua
    • Analytiikkaa ja raportointia
    • Jatkuvaa sisällöntuotantoa ja liiketoiminnan sparrausta
    • Ja paljon muuta

    Yksi merkittävimmistä muutoksista liiketoiminnalle on ehdottomasti ollut verkkosivujen ja niiden toiminnallisuuksien kehittyminen.

    Ne ovat nyt keskiössä kaikessa myynnissä, markkinoinnissa ja asiakashankinnassa.

    Aito kumppani on mukana liiketoiminnan kehittämisessä

    Yhteistyön aikana on rakennettu muutakin kuin pelkkää digimarkkinointia.

    Se on luottamusta ja yhteistä tekemisen rytmiä.

    Netin Turva kiittää Digiverstasta erityisesti Webflow-osaamisesta (verkkosivustoalusta), tehokkuudesta ja kyvystä tuoda suunnitelmat käytäntöön joustavasti.

    “Erityisesti verkkosivuihin liittyvä erikoisosaaminen on asia, jota mielellään hyödynnetään jatkossakin. Olemme olleet oikein tyytyväisiä. Hankala tästä on keksiä parannettavaa.”

    Netin Turva on yritys, joka rakentaa suomalaisten tietoturvaa.

    Digiverstas on saanut olla mukana rakentamassa sen digitaalisia rakenteita.

    Kumppanuus jatkuu sitä mukaa kun tavoitteet kasvavat ja liiketoiminta kehittyy.

    Thank you! Your submission has been received!
    Oops! Something went wrong while submitting the form.

    Markkinoidaan?

    Jos haluat tehdä markkinoinnista kulun sijaan kilpailuedun, otetaan hetki aikaa.

    Saat arvoa jo heti ensimmäisessä keskustelussa.

    Markkinoidaan?

    Jos haluat tehdä markkinoinnista kulun sijaan kilpailuedun, otetaan hetki aikaa.

    Saat arvoa jo heti ensimmäisessä keskustelussa.